piątek, 20 maja 2011

oCLOCK.







In the last post I wrote about my trip to Venice. When I and my lovly frineds were hunging out in lovly little streets in Venice, We saw amazing small shop with colorful simple clocks. They were on the shop window, and they were pronged into fake grass like flowers. I loooked for nice and original clock for a long time, and it was very good chance to have it! It impressed me with minimalism and simplicity. Then I thought, that I must have this amazing clock! The best thing is that, it's very universal it fits like a glove to my all outfits, so it's very comfortable.
Me and my three friends bought completely diffrent colorous.

***

W ostatnim poście pisałam o moim pobycie w Wenecji. Kiedy spacerowałam z przyjaciółmi po cudownych uliczkach Wenecji, natknęłyśmy się na cudny mały firmowy sklep z kolorowymi, prostymi zegarkami. Były one na wystawie sklepowej jako kwitki nabite na długie łodyżki w sztucznej trawie. Już dawno szukałam odpowiedniego zegarka i wtedy nadarzyła się okazja. Zauroczyły mnie one swym minimalizmem oraz prostotą. Ale najlepsze jest to, że są one uniwersalne i pasują jak ulał do moich wszystkich ciuchów. Razem z moimi przyjaciółkami kupiłyśmy sobie różne kolory :)



After all, the most imporatan is that they are very original and intresting, because of their comfort! You can buy only white(or in other colour) face of the watch and then you can choose many watch-straps in many colours. It's amazing idea! Now I don't have that my watch doesn't match into my clothes. I love it!






***
Jednak, najważniejsze jest to że zegarki te są oryginalne i interesujące, ze względu na ich wygodę. Możesz kupić biała lub inną tarcze od zegarka i do tego kilka pasków, w różnych kolorach. Uważam to za genialny pomysł. Teraz nie mam problemu że mój zegarek nie pasuje do moich ciuchów.







I bought a pink and beige. / Kupiłam różowy i beżowy, w kolorach pastelowych.

I use my pink clock in one of my outfits, you can see it here.

We also liked the packaging of watches. They were sold in tins! Unfurtunately it's italy company FULL SPOT so the shops of this firm aren't in my country. But you can buy this marvel on the internet! BUY IT! They have also collection with Mickey Mouse!



***
W ostatniej stylizacji wykorzystałam mój rożowy zegarek. Możecie zobaczyć to tutaj.
Bardzo spodobało mi się opakowanie zegarków, było bardzo kreatywne, sprzedawano je w prawdziwych puszkach! Niestety firma ta jest włoska i w Polsce nie istnieje ich sklep, ale jeśli te cudeńska was zainteresowały to możecie kubić je przez interent TUTAJ. Jest też seria z Myszką Mickey!





Photos by Carolca!
With Love,Carolca.

8 komentarzy:

  1. świetne te zegarki! pomysł prosty, ale niespotykany

    OdpowiedzUsuń
  2. one są naprawdę świetne, dziękuję za stronkę. zamierzam sobie taki sprawić. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. są genialne. z chęcią bym taki kupiła :)

    http://worldonhighheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zegarki i niedrogie :)
    Są też na allegro, własnie znalazłam.
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=O+Clock&category=19742

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękne!
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jej..genialne te zegarki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zegarki nigdy wcześniej się z takimi nie spotkałam;)
    http://florencegoddess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń